اس ام اس های عاشقانه

خدایا از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم .

 

 

دوست داشتنت گناه باشد یا اشتباه
گناه میکنم تو را حتی به اشتباه . . .

 

 

صادقانه اعتراف ميكنم به خيانت!وقتي نبودي باخيالت بودم

 


 

زرد است كه لبريز حقايق شده است-تلخ است كه با درد موافق شده است-شاعر نشدي وگرنه مي فهميدي-پاييز بهاري است كه عاشق شده است

 

ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻦ ﺳﺨﺖ ﻧﻴﺴﺖ ... !
ﻭﻟﻰ ﻭﻗﺘﻰ ﻣﺎ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻫﻮ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺭﻓﺘﻴﻢ ،
ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ ﺧﻴﻠﻰ ﺳﺨﺘﻪ ...

 

 

ﮔﺎﻫﯽ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﭼﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ! ﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ ﻧﻪ
ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﻓﻘﻂ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﺪﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﺩﻟﻤﺎﻥ
ﭼﻪ ﻣﯿﮕﺬﺭﺩ !

 

 

دلم کار دست است ،
خودم بافتمش ! تارش را از سکوت ،
پودش را از تنهایی ،
همین است که "خریدار" ندارد

 

 دلت را به هر کسی نسپار
این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .

 

 

زخمهايت را پنهان كن...اينجا مردم زيادي بانمك شدن...

 

 

 

وقتایی، 1کسایی، 1جوری خودشونو تو دلت جامیکنن که هرکاریم که کنی بیرون نمیان! حالا وقتشه، خودتو تو دلم جا کن!!!

 

 

تمام شد . . .
به جز این اشکها ،
برای باختن ،
دیگر چیزی ندارم...
بریزم به پایت، می مانی؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, | 18:2 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین